Referat Organizacyjny
Nazwiska i podstawowe informacje o osobach.
Kliknięcie na ikonie obok stanowiska danej osoby wyświetli tabelę zestawiającą wszystkie funkcje pełnione przez tę osobę (aktualnie i w przeszłości) oraz zakres spraw załatwianych na danym stanowisku:
Agnieszka Galuś
Kierownik Referatu
Telefon:
4367210 34 wew. 42
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Joanna Kapral
podinspektor do spraw kancelaryjnych i administracyjno-gospodarczych
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Emilia Konieczna
inspektor ds społecznych, informacji publicznej i obsługi Rady Gminy
Email:
ekonieczna@widawa.pl
Telefon:
43 672 10 34 wew. 41
Opis:
Do podstawowych zadań należy: 1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Komisji Rady Gminy - Komisji ds. Socjalnych i Komisji ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
3. Prowadzenie świetlic środowiskowych i wiejskich,
4. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów i wyborów przeprowadzanych na terenie kraju, w tym samorządowych,
5. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6. Redagowanie i weryfikacja informacji przewidzianych do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub stronie internetowej gminy,
7. Opieka nad grobami i cmentarzami wojennymi.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Jolanta Szuleta
inspektor ds obsługi Rady Gminy
Telefon:
(043)672 10 34 wew. 41
Opis:
Do podstawowych zadań należy: - Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy, Komisji Rewizyjnej i Komisji ds. budżetu i Finansów.
- Prowadzenie dokumentacji jednostek pomocniczych gminy w tym: - organizacja i obsługa zebrań wiejskich, współpraca z sołtysami w tym z ich stowarzyszeniami.
- Przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych oraz współdziałanie z Urzędem Skarbowym w tym zakresie.
- Sporządzanie zestawień dotyczących frekwencji radnych w obradach sesji rady gminy bądź komisji rady za okres całego roku na potrzeby sporządzenia PIT-R.
- Umieszczanie protokołów, uchwał Rady Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Aneta Brocka
referent do spraw pracowniczych, szkolenia i promocji
Telefon:
436721034 wew. 36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Michał Grecki
inspektor ds obsługi informatycznej i ochrony danych osobowych
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Do zadań Referatu Organizacyjnego należy w szczególności:
1) zapewnienie sprawnej organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
2) gospodarowanie kadrami i prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych, wydawanie zaświadczeń z tego zakresu,
3) koordynowanie załatwiania skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych,
4) kontrola wykonywania uchwał Rady i wniosków jej komisji,
5) prowadzenie i udostępnianie obywatelom zbioru przepisów prawnych,
6) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
7) prowadzenie spraw socjalnych pracowników w tym obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
8) koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
9) obsługa sekretariatu, sprawy kancelaryjne i techniczne związane z obsługą interesantów,
10) przyjmowanie i archiwizowanie oświadczeń majątkowych radnych, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników zobowiązanych do składania oświadczeń,
11) współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnymi i urzędami w zakresie przeciwdziałania bezrobociu, organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych, szkoleń i przekwalifikowań,
12) zabezpieczenie organizacyjno - kancelaryjne zleconych gminie do przeprowadzenia referendów i wyborów,
13) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
14) stwarzanie warunków dla realizacji zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
15) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
16) wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
17) obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i rad sołeckich,
18) przygotowanie materiałów dla potrzeb organów wymienionych w pkt. 19 oraz dokumentowanie ich posiedzeń,
19) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzania sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
20) tworzenie warunków do prawidłowego wypełniania mandatu radnego,
21) organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,
22) redagowanie strony Gminy Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy,
23) obsługa informatyczna Urzędu,
24) utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu i wokół niego,
25) utrzymanie wyposażenia Urzędu w należytym stanie technicznym w tym sieci LAN oraz serwerów, zapewnienie bezpieczeństwa przekazu informacji drogą internetową, pomoc techniczna przy korzystaniu z programów komputerowych przez merytoryczne stanowiska pracy, konfiguracja sprzętu komputerowego,
26) promocja gminy w tym promocja produktów turystycznych.
Informacja wytworzona przez:
Michał Grecki
email: mgrecki@widawa.pl tel.:506 668 673 , w dniu: 13‑05‑2003 22:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna tel.:grzegorzzawadzki , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑11‑2018 14:34:58
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie