Referat Organizacyjny

Nazwiska i podstawowe informacje o osobach.

Kliknięcie na ikonie obok stanowiska danej osoby wyświetli tabelę zestawiającą wszystkie funkcje pełnione przez tę osobę (aktualnie i w przeszłości) oraz zakres spraw załatwianych na danym stanowisku:

Agnieszka Galuś
Kierownik Referatu
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Galuś
Tytuł:
mgr
Email:
agalus@widawa.pl
Telefon:
4367210 34 wew. 42
Opis:

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Joanna Kapral
podinspektor do spraw kancelaryjnych i administracyjno-gospodarczych
Imię:
Joanna
Nazwisko:
Kapral
Tytuł:
referent
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Emilia Konieczna
inspektor ds społecznych, informacji publicznej i obsługi Rady Gminy
Imię:
Emilia
Nazwisko:
Konieczna
Tytuł:
mgr
Email:
ekonieczna@widawa.pl
Telefon:
43 672 10 34 wew. 41
Opis:
Do podstawowych zadań należy:

1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Komisji Rady Gminy - Komisji ds. Socjalnych i Komisji ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
3. Prowadzenie świetlic środowiskowych i wiejskich,
4. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów i wyborów przeprowadzanych na terenie kraju, w tym samorządowych,
5. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6. Redagowanie i weryfikacja informacji przewidzianych do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub stronie internetowej gminy,
7. Opieka nad grobami i cmentarzami wojennymi.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Jolanta Szuleta
inspektor ds obsługi Rady Gminy
Imię:
Jolanta
Nazwisko:
Szuleta
Tytuł:
mgr
Email:
jszuleta@widawa.pl
Telefon:
(043)672 10 34 wew. 41
Opis:
Do podstawowych zadań należy:
  1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy, Komisji Rewizyjnej i Komisji ds. budżetu i Finansów.
  2. Prowadzenie dokumentacji jednostek pomocniczych gminy w tym: - organizacja i obsługa zebrań wiejskich, współpraca z sołtysami w tym z ich stowarzyszeniami.
  3. Przyjmowanie oświadczeń majątkowych radnych oraz współdziałanie z Urzędem Skarbowym w tym zakresie.
  4. Sporządzanie zestawień dotyczących frekwencji radnych w obradach sesji rady gminy bądź komisji rady za okres całego roku na potrzeby sporządzenia PIT-R.
  5. Umieszczanie protokołów, uchwał Rady Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Aneta Brocka
referent do spraw pracowniczych, szkolenia i promocji
Imię:
Aneta
Nazwisko:
Brocka
Email:
abrocka@widawa.pl
Telefon:
436721034 wew. 36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Michał Grecki
inspektor ds obsługi informatycznej i ochrony danych osobowych
Imię:
Michał
Nazwisko:
Grecki
Tytuł:
inspektor
Email:
mgrecki@widawa.pl
Telefon:
506 668 673
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Michał Grecki
email: mgrecki@widawa.pl tel.:506 668 673
, w dniu:  13‑05‑2003 22:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna tel.:grzegorzzawadzki , w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑11‑2018 14:34:58
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive