- Prowadzenie obsługi finansowo księgowej szkół, rozliczeń z ZUS-em i US.
- Opracowywanie projektów rocznych planów finansowych jednostek oświatowych, współdziałanie w tym zakresie z dyrektorami szkół
- Gospodarowanie środkami budżetowymi.
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarowaniem mieniem szkolnym przez dyrektorów szkół.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur, rachunków, poleceń przekazywania środków i innych dowodów księgowych,
- Organizacja i nadzór przebiegu inwentaryzacji składników majątkowych jednostek oświatowych oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych,
Przypominamy o terminie wpłaty I raty podatku od środków transportowych za 2006 rok !
Na podstawie art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych, osoby i jednostki uiszczają podatek od środków transportowych bez wezwania w kasie tutejszego Urzędu lub na rachunek: LBS Zduńska Wola o/Widawa 33927900070035093220000010.
Jednocześnie prosi się o wypełnienie i doręczenie załączonych dokumentów do Urzędu Gminy (II piętro, pok. Nr 28).
I rata podatku
Urząd Gminy w Widawie przypomina płatnikom, że dnia 15 marca br. mija termin zapłaty I raty łącznego zobowiązania pieniężnego (podatek rolny, leśny i od nieruchomości).
Przypominamy o terminie wpłaty I raty podatku od środków transportowych !
Urząd Gminy w Widawie niniejszym informuje, że termin wpłaty I raty podatków od środków transportowychmija z dniem15 lutego 2005 roku.
Na podstawie art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych, osoby i jednostki uiszczają podatek od środków transportowych bez wezwania w kasie tutejszego Urzędu lub na rachunek: LBS Zduńska Wola o/Widawa 33927900070035093220000010.
Jednocześnie prosi się o wypełnienie i doręczenie załączonych dokumentów do Urzędu Gminy (II piętro, pok. Nr 28).
IV rata podatku
- Prowadzenie obsługi finansowo księgowej szkół, rozliczeń z ZUS-em i US.
- Opracowywanie projektów rocznych planów finansowych jednostek oświatowych, współdziałanie w tym zakresie z dyrektorami szkół
- Gospodarowanie środkami budżetowymi.
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarowaniem mieniem szkolnym przez dyrektorów szkół.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur, rachunków, poleceń przekazywania środków i innych dowodów księgowych,
- Organizacja i nadzór przebiegu inwentaryzacji składników majątkowych jednostek oświatowych oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych,