Referat Organizacyjny
Nazwiska i podstawowe informacje o osobach.
Kliknięcie na ikonie obok stanowiska danej osoby wyświetli tabelę zestawiającą wszystkie funkcje pełnione przez tę osobę (aktualnie i w przeszłości) oraz zakres spraw załatwianych na danym stanowisku:
Agnieszka Galuś
Kierownik Referatu
Telefon:
4367210 34 wew. 34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Joanna Kapral
podinspektor do spraw kancelaryjnych i administracyjno-gospodarczych
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Emilia Konieczna
inspektor ds społecznych, informacji publicznej i obsługi Rady Gminy
Email:
ekonieczna@widawa.pl
Telefon:
43 672 10 34 wew. 41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Jolanta Szuleta
inspektor ds obsługi Rady Gminy
Telefon:
(043)672 10 34 wew. 41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Aneta Brocka
inspektor ds. pracowniczych, szkolenia i promocji
Telefon:
436721034 wew. 36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Michał Grecki
inspektor ds obsługi informatycznej i ochrony danych osobowych
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Daria Sadzińska
Pomoc administracyjna
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Do zadań i kompetencji Referatu Organizacyjnego należy w szczególności:
- zapewnienie sprawnej organizacji pracy i prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
- obsługa sekretariatu, sprawy kancelaryjne i techniczne związane z obsługą interesantów,
- czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji,
- gospodarowanie kadrami i prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych, wydawanie zaświadczeń z tego zakresu,
- prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta oraz ich udostępnianie,
- koordynowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych,
- kontrola wykonywania uchwał Rady i wniosków jej komisji,
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników, w tym obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
- przyjmowanie i archiwizowanie oświadczeń majątkowych radnych, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników zobowiązanych do składania oświadczeń,
- współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnym i urzędami w zakresie przeciwdziałania bezrobociu, organizowanie praktyk, staży, prac interwencyjnych, robót publicznych, szkoleń i przekwalifikowań,
- wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich oraz referendów,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- stwarzanie warunków dla realizacji zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
- współpraca ze społecznością lokalną i regionalną,
- wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
- obsługa biurowa i organizacyjna Rady, jej komisji i rad sołeckich,
- przygotowanie materiałów dla potrzeb organów wymienionych w pkt. 18 oraz dokumentowanie ich posiedzeń,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady,
- zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzania sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
- tworzenie warunków do prawidłowego wypełniania mandatu radnego,
- organizacyjne i kancelaryjne zabezpieczenie wyborów sołtysów,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz ewidencji petycji,
- prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów służbowych,
- prowadzenie rejestru wniosków o informację publiczną,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy,
- obsługa informatyczna Urzędu,
- utrzymanie wyposażenia Urzędu w należytym stanie technicznym w tym sieci LAN oraz serwerów, zapewnienie bezpieczeństwa przekazu informacji drogą internetową, pomoc techniczna przy korzystaniu z programów komputerowych przez merytoryczne stanowiska pracy, konfiguracja sprzętu komputerowego,
- realizacja pozostałych zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów publicznych oraz innych przepisów w tym zakresie,
- promocja gminy,
- utrzymanie czystości i porządku w budynku Urzędu i wokół niego.
Informacja wytworzona przez:
Michał Grecki
email: mgrecki@widawa.pl tel.:506 668 673 , w dniu: 13‑05‑2003 22:49:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna tel.:grzegorzzawadzki , w dniu: 13‑05‑2003 22:49:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑08‑2024 08:08:48
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie