Usunięcie drzew lub krzewów
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów, załączniki.
Usunięcie drzew lub krzewów |
Jakie dokumenty: - Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.). |
Miejsce załatwienia sprawy Referat Inwestycji, Środowiska i Spraw Komunalnych, pok.nr 17, I piętro |
Termin załatwienia sprawy 30 dni. |
Opłata administracyjna: Brak |
Dodatkowe informacje jest wymagane zezwolenie Wójta na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości do: - drzew i krzewów owocowych, owocowych wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
- drzew i krzewów sadzonych na plantacjach,
- drzew i krzewów, których wiek nie przekracza 5 lat.
|
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać - dane dotyczące gatunku drzewa,
- obwód jego pnia (mierzony na wysokości 130cm),
- nr działki i przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo,
- przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub przyczynę i termin zamierzonego usunięcia krzewów oraz wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
|
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
annakrzesniak , w dniu: 17‑05‑2007 08:31:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna tel.:grzegorzzawadzki , w dniu: 17‑05‑2007 08:31:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑11‑2012 13:00:29
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie