Usunięcie drzew lub krzewów

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów, załączniki.

Usunięcie drzew lub krzewów

Jakie dokumenty:

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92 poz. 880 z późn. zm.).

Miejsce załatwienia sprawy

Referat Inwestycji, Środowiska i Spraw Komunalnych, pok.nr 17, I piętro

Termin załatwienia sprawy

30 dni.

Opłata administracyjna:

Brak

Dodatkowe informacje

jest wymagane zezwolenie Wójta na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości do:
  • drzew i krzewów owocowych, owocowych wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
  • drzew i krzewów sadzonych na plantacjach,
  • drzew i krzewów, których wiek nie przekracza 5 lat.

Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać

  • dane dotyczące gatunku drzewa,
  • obwód jego pnia (mierzony na wysokości 130cm),
  • nr działki i przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo,
  • przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub przyczynę i termin zamierzonego usunięcia krzewów oraz wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
annakrzesniak , w dniu:  17‑05‑2007 08:31:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna tel.:grzegorzzawadzki , w dniu:  17‑05‑2007 08:31:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑11‑2012 13:00:29
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie