Referat Inwestycji


Druki spraw załatwianych w Referacie Inwestycji, Środowiska i Spraw Komunalnych

  1. Wniosek o nadanie numeru dla nieruchomości
  2. Wniosek o wydanie wypisu / wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  3. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy , ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  4. Wniosek o spisanie zeznań świadków
  5. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia
  6. Wniosek o wydanie zgody na lokalizację zjazdu z drogi gminnej
  7. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  8. Wniosek o szacowanie szkód łowieckich (doc)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Michał Grecki
email: mgrecki@widawa.pl tel.:506 668 673
, w dniu:  09‑01‑2012 21:22:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna
email: rbrozyna@widawa.pl tel.:43 6721034 fax: 43 6721152
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑02‑2020 14:34:16
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive