Referat Inwestycji


Druki spraw załatwianych w Referacie Inwestycji, Środowiska i Spraw Komunalnych

  1. Wniosek o nadanie numeru dla nieruchomości
  2. Wniosek o wydanie wypisu / wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  3. Wniosek o wydanie zaświadczenia z miejscowego plany zagospodarowania przestrzennego
  4. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy , ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  5. Wniosek o spisanie zeznań świadków
  6. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia
  7. Wniosek o wydanie zgody na lokalizację zjazdu z drogi gminnej
  8. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  9. Wniosek o szacowanie szkód łowieckich (doc)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Michał Grecki
email: mgrecki@widawa.pl tel.:506 668 673
, w dniu:  09‑01‑2012 21:22:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Brożyna
email: rbrozyna@widawa.pl tel.:43 6721034 fax: 43 6721152
, w dniu:  09‑01‑2012 21:22:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑04‑2018 15:13:54
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie